Ostoskorin ikoni vie kassalle kun korissa on tuotteita
0
Tilaus,- toimitus,- ja palautusehdot

Tilaus,- toimitus,- ja palautusehdot

TILAUS

Asiakkaan tilaus on sitova, kun se on tallentunut verkkokaupan palvelimelle. Sitovan tilauksen muuttaminen tai peruminen onnistuu vain All-Shopin toimesta. All-Shopissa tehdyn kaupan toimituksien ja maksujen osalta noudatetaan All-Shopin tilaushetkellä voimassa olleita toimitus- ja maksuehtoja sekä tuotehinnastoa. All-Shopin tuotteiden hinnat on ilmoitettu verkkokaupan sivuilla ja vahvistetaan All-Shopin toimittamassa tilausvahvistuksessa. Tuotteen hinta määräytyy tilaushetkellä voimassa olevan hinnan mukaan. All-Shop pitää oikeuden muuttaa tuotteiden hintoja.

TOIMITUS

Varastossa olevien tuotteiden toimitusaika on 3–7 arkipäivää. Jos tuotetta ei ole saatavilla varastossa tilauksen tullessa, lähetämme tuotteet jälkitoimituksena. Tarjoamme tuotteiden toimituskulut.

Pienimmät tilaukset toimitetaan kirjelähetyksenä ja suurempien pakettien nouto onnistuu lähimmästä toimipisteestä. Tilaukset toimitetaan tilaajaan tilauksen yhteydessä ilmoittamaan osoitteeseen tai osoitteen mukaiseen toimituspisteeseen. Tilaaja vastaa toimitusosoitteen oikeellisuudesta.

PALAUTUS

Tilaajalla on tuotteen vaihto- ja palautusoikeus. All-Shop noudattaa verkko-ostoksissa 14 päivän palautus- ja vaihto-oikeutta, joka tulee suorittaa 14 päivän kuluessa siitä, kun paketti on noudettu. Yli 14 päivää asiakkaalla olleita tuotteita All-Shop ei hyväksy palautettaviksi. Tällaisessa tapauksessa tilaus lähetetään takaisin. Tämän hinta koostuu Schenkerin paketinlähetyskuluista riippuen paketin koosta meille 8-11 € sekä uudelleen lähetyksestä 8-11 €, yhteensä 16-22 €.

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse ([email protected]), jos haluat palauttaa tuotteesi. Palautettavan tuotteen tulee olla täysin käyttämätön sekä kaikkien tuotelappujen tulee olla tallella ja hyvässä kunnossa. Tuotteen voi palauttaa sen lähetyspakkauksessa huolellisesti suljettuna. Pakkauksen osoitetarran viivakoodin tulee olla ehjä ja osoitteet luettavissa, jotta se kelpaa takaisin lähetettäväksi.

Palautettava paketti toimitetaan siihen, Schenkerin palvelupisteeseen, josta paketti on noudettu.

Palautuskulu riippuu paketin koosta, noin 8-11 €. Palautuskulu vähennetään rahojen takaisinmaksun yhteydessä. Paytrail laskulla tehdyissä tilauksissa lisäämme samat kulut (noin 8-11 € laskuun) ja lähetämme päivitetyn laskun asiakkaalle sähköpostiin. Tuotteen vaihdosta ei koidu kuluja asiakkaalle.

Palautusosoite on:

Oy All-Plast Ab
Verkkokaupan asiakaspalautus
Muovilaaksontie 6
82110 HEINÄVAARA

MAKSAMINEN

Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Visma Pay (Paybyway Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Visma Payn verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Visma Pay tai Paybyway Oy. Visma Pay välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja. Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.

Lue lisää Visma Paysta

MAKSUTAVAT

Maksutavat Visma Pay -palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Pivo, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto ja Enterpay Lasku yritykselle.

MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.

Pivo: Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: https://pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot/

Jousto lasku ja osamaksu on kotimainen palvelu, jolla teet ostoksesi nopeasti ja turvallisesti. Jousto on tarkoitettu yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti. Joustolla saat 30 vuorokautta korotonta ja kulutonta maksuaikaa. Laskun saatuasi voit päättää maksatko sen kokonaan vai osissa. Osamaksulla voit maksaa ostoksesi jopa 36:ssa erässä, alkaen 9,90 eur/kk. Jousto osamaksun kustannukset ovat 3,90 eur/kk ja 19,90%:n luottokorko. Voit maksaa Joustolla 30–3000 euron ostoksia. Luotonmyöntäjänä toimii Aurajoki Nordic Oy. Lue lisää Joustosta osoitteessa www.jousto.com.

Visma Pay -maksupalvelun yhteystiedot
Visma Pay, Paybyway Oy (Y-tunnus 2486559-4) Sähköposti: [email protected] Puhelin: 09 315 42 037 (arkisin klo 9-17) Postiosoite: Laserkatu 6, 53850 Lappeenranta

TILAUSVAHVISTUS

Tilausvahvistus lähetetään tilaajan ilmoittamaan sähköpostiosoitteeseen.

VIRHEELLINEN TOIMITUS

Oy All-Plast Ab vastaa tuotteiden lakisääteisestä virhevastuusta. Jos toimitus on virheellinen tai tuote on vahingoittunut, tulee ilmoitus tehdä tästä viipymättä asiakaspalveluumme joko sähköpostilla osoitteeseen [email protected] tai soittamalla numeroon +358 45 203 1511. Asiakaspalvelu on avoinna ma-pe klo 9–15. Virheen kuvaus tulee liittää ilmoituksen mukaan. Asiakkaan on palautettava virheellisesti toimitetut tai vahingoittuneet tuotteen normaalin palautusohjeen mukaisesti ilman aiheettomia viivästyksiä. Virheellinen tuote korvataan asiakkaalle kuluitta toimittamalla tilalle virheetön tuote. Jos tämä ei ole mahdollista, tuotteesta maksettu hinta maksetaan tilaajan ilmoittamalle tilille, kun viallinen tuote on vastaanotettu palautuksena.